Do a diff to find what changed. Then merge those changes into your version with an editor.
Or do an update to pull the changes into your file, and resolve them. The way update works is your file contents will end up at the top of the new file while the content from CVS will be put at the bottom. Then merge the contents locally through an editor.
Once you've merged them (either way), do a commit.
>You need to create the files sound.c and sound.h in your directory. >Then add them to you VC++ project. Then right click on sound.c and >click properties. In there, you must change one of the options under >advanced to say Compile as C++ code.
プログラム・ソフトの使い方は PC 初心者板やソフトウェア板へ。 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ウイルス、ハッキング・クラッキングを求めるような発言は禁止です。 Javascript は Web 制作板、CGI は Web プログラミング板へ。 業界談義、愚痴はプログラマ板へどうぞ。 ゲーム関係の話題はゲーム製作板へどうぞ。 ネタ、板とは関係の無い話題はご遠慮ください。
気になったので、色々試してみたのですが、 int a=0; static int b=0; static const int c=0; extern int d; // *.cでd=0としている extern int e=0; とした場合、aとeのみ上記のWarningが出ました。 意図したとおりに全ての*.cから共通のインスタンスを操作できたのはdのみでした。 (cはconstなのでいじってないですけど…)
尚、C++では、整数型の場合、#defineを置き換えて使えるよう、constを付けると定数になる。 #defineやマジックナンバーを使ったのと同様に直接数値が展開され、原則メモリ上に実体が作られない。 その為にもヘッダに直接const int N = 4;などと書いてよい、というよりそう書かねばならない。(externを明示しない限り)